Jump to content

By Order Of The Peaky Blinders


Volki

Recommended Posts

24 minutes ago, Rurik Harrgath said:

 

Oh my gods, son.  That's incredible!  Even the energy drinks alone would break me, haha

Thanks! It has been a long road trying to kill all the demons especially nicotine. I started smoking in my teens and I am turning (took a 2 year break in between from smoking) 30 this year so its been too long. Caffeine is a lil bastard too, I used to drink multiple energy drinks a day plus lots of coffee and tea and still slept like a baby.

Oh fun fact I just weighed myself and I guess I am down about 5# and I am at ~211.6# (96kg).

  • Like 1
Link to comment
15 hours ago, Volki said:

Oh fun fact I just weighed myself and I guess I am down about 5# and I am at ~211.6# (96kg).

 

Nice work!  We're right in the same margin right now!  :D

  • Like 1

[Level ?] Veteran Dwarf Slayer (Path of the Zealot Barbarian/Champion Fighter)

BRUTALITY 13 | FINESSE 12 | GRIT 13  | INSIGHT 15 | MOXIE 13

Equipment: Vanquisher's Leathers, Gridle & War Shroud, Howling War Axe (rare), Adventurer's pack & Dwarven alchemy kit.

Total experience earned to date:  0 / 5000 XP

 

"Rangers have to at least give up on pants. It's a special rule we enacted after Rurik became a Guild Leader.” – DarK_RaideR.

"Did I just get my ass kicked by a member of Metallica meets History Channel's Vikings?" - Wolfpool.

"By the Well-Oiled-and-Meticulously-Groomed Beard of Rurik!" - Tanktimus the Encourager.

Link to comment
10 hours ago, Rurik Harrgath said:

 

Nice work!  We're right in the same margin right now!  :D

Hell yeah! I am working on fixing my weight and general health after wrecking it on a year of vegetarianism and half a year being vegan. Things went downhill big time toward the end and since I have been on a high meat keto style diet I feel like a new man!

 

So did my SQ and OHP day today and the weight definitely felt lighter.

 

SQ

6x10 85# 38.6kg

4x10 105# 47.6kg

 

OHP

6x10 55# 34.9kg

4x10 85# 38.6kg

 

Did some studying and some yoga\basic stretching as well as watched a few more training videos for my CCNA.

 

Gotta keep these habits in line

giphy.gif

  • Like 1
Link to comment

Knocked out another workout and feelin damn good!

 

BP

6x10 85# 38.6kg

4x10 105# 47.6kg

 

DL

6x10 85# 38.6kg

4x10 105# 47.6kg

 

I fixed something that has been bothering me about my DL for a long time. I never felt quite balanced when doing them and I always felt like my knees were in the way. So after watching an Alan Thrall vid on DLing with long legs I felt so much better and balanced. Basically I stand like a duck or frog as he says in the video but I am not throwing my back out to keep myself from going forward. Here is the vid:

 

 

  • Like 1
Link to comment
1 hour ago, Elastigirl said:

Cool that you were able to help your deadlift. How's this week going?

Hey thanks for checking in on me! I have been doing really well with 90% of my goals(writing goal not so much).

I'm not sure why I keep forgetting to post here with updates. So all in all I am killin it until this morning, I think I picked up a small cold or something because I feel like trash today.

So  am trying to rest and get back to it. I will try and post more frequently on here. Thanks again for checking on me.

  • Like 1
Link to comment

Mission log:

Still dieing. Goals went to shit cuz trying not to die lol. I think I am on the other end of this sickness crap and I will hop back on the goals as soon as I can. I can tell I have lost weight though lately cuz eggs and brisket\steak are all I can stand to eat right now. If it has carbs or sugar my face don't want it for some reason. Anyway hope everyone is doing well.

Link to comment

Glad you are on the upside of the sickness. I was sick all last week too, so I get the goals being skipped when you ae just trying to not die:friendly_wink: Good that you avoided sugar. For some reason, when I am sick I feel that eating all the sugar will make me feel better. I know this is a lie, but still, the struggle is real

  • Like 1

Wisdom 22.5   Dexterity 13   Charisma 15   Strength 21  Constitution-13

"Love the Lord your God with all your heart, and with all your soul, and with all your strength, and with all your mind' Luke 10; 27

Link to comment
9 hours ago, Elastigirl said:

Glad you are on the upside of the sickness. I was sick all last week too, so I get the goals being skipped when you ae just trying to not die:friendly_wink: Good that you avoided sugar. For some reason, when I am sick I feel that eating all the sugar will make me feel better. I know this is a lie, but still, the struggle is real

Awe yeah I am not a big sweets kind of person but give me sour or spicy and I am there! But whatever makes you feel a lil better when you are hangin on for life.

 

7 minutes ago, DarK_RaideR said:

Oh noes! Get well soon, Volki!

Thanks I am trying.

 

I started drawing again for the first time in forever tonight and I forgot how much I love it. I created a new instagram for my drawings cuz my old deviant art page got shutdown cuz i never logged into it. For anyone interested here is my ig:

 

https://www.instagram.com/skrokfox/

 

I will upload more of my drawings tomorrow but I think I really need to get back into drawing.

 

  • Like 2
Link to comment

Me trying to finish a damn 4WC the last 2 years

giphy.gif

 

I am alive good citizens. I actually decided it would be fun to be sick again and for the first time in my life I got hives and spent 2 days trying to figure out wtf was wrong with me and what I ate to set it off. The answer: ?????
Ahh well, Plus side to being zombie like is that I didn't want to go outside and as a result I have been drawing more and I also bought a CCNA study course by David Bombal which is supposed to be good. Not gunna lie, IT stuff bores me to tears but it pays the bills right now. As far as my weight I am trying to figure out what kind of witchcraft is going on with the numbers on the scale because I feel lighter and I feel like my stomach has gone down but I still weigh the same so maybe it was just the bloat that went away after I kicked those bullshit veggies to the curb and eat mainly meat and rice now. Well shit I just checked my goals and I still managed to do 2 out of 3 of them these last 2 weeks (workouts ddn't happen but I did 1 or 2 yoga\stretches in there somewhere cuz my back was stiff). So if I could manage to knock out the remaining workouts until the challenge ends then maybe I can survive this with a solid C- lol.

 

Anyway sorry I have been crappy on updating this everyone and that goes for checking in with everyone else too.

 

giphy.gif

 

  • Like 1
Link to comment

Quick update:

 

Knocked out a workout and completed my study and family meeting goals for the day.

 

Also quick update on the weight I am at 210 (~95kg) so that means I have lost 6lbs in 3 weeks so I want to keep up tha pace and get my ass back down in the 87kg ballpark again like I was in September (pre-veganism aka the dark times :/ damn you plants why do you hate me).

 

BP

6x10 85#

4x10 105#

 

DL

6x10 85#

4x10 105#

 

 

  • Like 1
Link to comment

4WC Wrap Up

 

Well, I can't say this was my most successful challenge but I dragged my happy ass across the finish line! Overall made it with a Solid C- on this one. I am going to do some reevaluating of the goals I want to work on next time and maybe come back for another one. I appreciate the support from everyone on this and it has been fun haunting NF again after a long time away.

 

giphy.gif

 

Workout 3X a Week 11/12

Daily Family Meeting\Write Everyday Oh damn I forgot all about the writing ;( but the family connections happened so that's good

Study 30min a Day I am going to say I completed this one about 80% I was pretty consistent but I know it wasn't every day 

 

So overall not as terrible as I thought but there is definitely room for improvement. Again thanks for following everyone :D

giphy.gif

 

  • Like 1
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

New here? Please check out our Privacy Policy and Community Guidelines