• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

Hathi

Dutch Rebels

Recommended Posts

Are there any other Dutch rebels active here?

And if so what are your goals etc?

Maybe we could all work out sometime or maybe have lunch.

For the Dutch: In dutch:

Zijn er nog meer nederlanders hier of valt dat tegen?

En wat zijn jullie doelen?

Ik probeer nóg fitter te worden en dmv bodyweight oefeningen en rennen mijn hele lichaam in ieder geval fysiek te verbeteren.

Wat zijn jouw doelen? En wat wil je bereiken?

Als het overeenkomt is het misschien leuk om een keer samen te trainen of iets dergelijks.

Hallo daar!! :) Ik ben hier sinds vandaag en lekker aan het rondneuzen! Had NF eerder deze week gevonden.

Mijn doel is om mezelf weer fit te krijgen. Ben al 8 kilo lichter sinds augustus vorig jaar, dus dat zit wel goed.

Ik ben begonnen met hardlopen en de Angry Birds workout (niets cooler dan dat haha)

Mijn eerste hardloop doel is de 5k! en voor wat betreft mijn ABw is het natuurlijk een level halen!

Zie ook hieronder in mn signature!

Maar het lijkt me cool om een meetup te doen.... maar er zijn blijkbaar maar weinig Nederlanders hier? Jammer!

Edited by Kibcy

Nederlander hier in de buurt van amsterdam, probeer na een rugoperatie weer conditie en kracht te krijgen, zou leuk zijn om andere rebellen te ontmoeten

Hey 

Don't know if this is still active!

But I signed up today!

THere's a new rebel in NL!

Still keeping an eye out here ;) HELLO :D

You also speak Dutch, or no?

Which province are you in?

I just came back from visiting you fine country (and I loved it) so, just in case some of you live in Utrecht and missed the memo, a very nice bouldering gym just opened in south Utrecht! 

1234715_10151851900402298_1014717726_n.j524518_10151851901152298_1795749895_n.jp

Shoes rental is free for all the month of September, so if you are close to Utrecht you should definitely have a look. :) It's in the industrial zone, the name of the street is.. queen... something... straat? 

:x

Hey I'm a Dutch Rebel, living in Nijmegen at the moment.
I'm pretty new on the forums.

For my workouts i go jogging 3 times a week (with the Run,zombies. 5k training app) and going to the gym twice a week.

Trying to lose belly fat and get a better physique in general.

Ja, vorige is beetje op niets uitgelopen helaas... Misschien een binnen activiteit plannen voor de wintermaanden... 

Of gewoon ouderwets ergens koffie drinken voor de gezelligheid? Maarja, dan zitten we wel weer met waar een goede plek zou zijn (Utrecht is natuurlijk vrij centraal ;)) en wanneer etc.... 

En ik kom de Nederlandse delegatie hier versterken. Ik studeer op het moment in Enschede maar kom oorspronkelijk uit Doetinchem dus ben daar ook nog wel eens te vinden.