Jump to content

Doe

Member
  • Content Count

    464
  • Joined

  • Last visited

About Doe

  • Rank
    Rebel
  • Birthday 02/07/1986

Character Details

  • Location
    SF Bay Area
  • Class
    ranger
  1. We're officially in a shelter in place. When did my life become a sci-fi novel?
  2. Monday Focus Goal: Stay off social media during work hours and bedtime. Yikes, nope. it was not good Interact Goal: 5 posts in other's posts a week. 0/5 Train Goal: Dinner by 9pm No, 10 Goal: 75 minutes of Vigorous activity a week 11/75 A lighting conference I was going to got postponed. My family back in Georgia and North carolina is starting to worry about me. Somebody offered to send me toilet paper, that's love.
  3. Let's call this a reset to a new week? I'm trying so hard not to ruminate on my fear of being quarantined, I get cabin fever real bad. My boyfriend has been super supportive and told me I wasn't crazy to stop taking public transit. I'm in SF Bay area and my boyfriend has worked in 3 places where now-quarantined people have been. Trying to dig myself out of this weird panic cave of depression. Being smart is annoying sometimes. lol. Sunday Focus Goal: Stay off social media during work hours and bedtime. Meh Interact Goal: 5 posts in other's posts a week
  4. Placeholder for last week. TBA
  5. Definitely understand the struggle of that balance. Hope it's still going well
  6. Day 9 Monday Focus Goal: Stay off social media during work hours and bedtime. Nope Interact Goal: 5 posts in other's posts a week. 1/5 Train Goal: Dinner by 9pm Yes Goal: 75 minutes of Vigorous activity a week 0/75 Mostly bedrest today Day 10 Tuesday Focus Goal: Stay off social media during work hours and bedtime. Nope Interact Goal: 5 posts in other's posts a week. 1/5 Train Goal: Dinner by 9pm No Goal: 75 minutes of Vigorous activity a week 0/75 Mostly bedrest today. St
  7. This has been a rough week. My job is so stressful and it's got me eyeing my savings and a less stress minimum wage job. Course those jobs usually involve people and I live in the SF bay area. I'm trying to manage the balance between panic and actual concern. Pretty sure my job is about to require us to work remote soon. I've got the worse case of burnout I'm trying to work through. I need a break, badly. I'm trying to update for the week as I can.
  8. It's much better. The steps tell the story almost back at my step goal. And yes, I didn't do a great job of following my plan but I'm trying to bounce back
  9. If I didn’t know better I’d swear we work the same job. Haha I totally get that, we all need our outlet
  10. You and me both. Social media can be a dumpster fire
  11. Day 8 Sunday Focus Goal: Stay off social media during work hours and bedtime. Nope Interact Goal: 5 posts in other's posts a week. 2/5 dang.... Train Goal: Dinner by 9pm Not even close, having fun Goal: 75 minutes of Vigorous activity a week 97/75 I managed to pull my hamstring? Some leg muscle while I was sleep. Not as bad as last year but definitely slowing me down for a few days. which means I gotta mind my diet more, sigh. they say you can’t outrun a bad diet but if you’re running you’re not home bored
  12. Day 8 Saturday Focus Goal: Stay off social media during work hours and bedtime. Did good Interact Goal: 5 posts in other's posts a week. 2/5 Train Goal: Dinner by 9pm Not even close, having fun Goal: 75 minutes of Vigorous activity a week 97/75 Part of dance practice
  13. Day 8 Friday Focus Goal: Stay off social media during work hours and bedtime. Didn’t track Interact Goal: 5 posts in other's posts a week. 2/5 Train Goal: Dinner by 9pm Yes, went to bed early Goal: 75 minutes of Vigorous activity a week 89/75 not much other than getting through the day after the panic attack. weigh day 258.8
  14. Thanks so much, I appreciate it
  15. Day 8 Thursday. Focus Goal: Stay off social media during work hours and bedtime. Not great. Was running energy models which is easy for me to get distracted on Interact Goal: 5 posts in other's posts a week. 2/5 The stress has me feeling anti-social, please don't take it personally. Train Goal: Dinner by 9pm Not even close 2/4 Goal: 75 minutes of Vigorous activity a week 89/75 Went for a walk, almost at 3 mph. Plus did some weight/cable machine exercises in the evening. Today (Friday) I had a panic attack while working. The seco
×
×
  • Create New...

Important Information

New here? Please check out our Privacy Policy and Community Guidelines